barnvakt & julklappar!

Hejsan!
Nu är man hemma från Viggo och Matilda. De är så söta. Men som vanligt kör de med; 'Mamma sa att vi fick...' Vilket inte alls är sant.. Men lyckades tillslut få de i säng så jag kunde softa någon timma innan föräldrarna kom hem och pappa hemtade mig. Är helt slut nu..
Idag fick jag min julklapp från Conni! Hon övertalade mig att vi skulle byta idag.. Så jag fick ett jättejättefint halsband och ett miniset till naglarna och händerna! Tack så jätte mycket, de var jättefina! Hon fick av mig ett donuthalsband som hon gillade jättemycket sa hon! Hoppas det.. Men jag tror det, för hon är helt gaalen i donuts ;)

Halsbandet jag fick av Conni, jättefint! ♥


Nu ska jag nog göra varm choklad och bara mysa framför en ny TH-episod, ja du hörde rätt. Jag är helt gaalen i Tokio Hotel ♥
Hoppas alla får en mysig kväll!

Kommentarer ♥
Postat av: conni kim

åh, va bra att du blev glad över halsbandet och mini kitet :)

jag blev super glad över dounat halsbandet, troooo mig. ♥

2009-12-09 @ 22:18:49
URL: http://ci-kim.blogspot.com
Postat av: mira

alla som inte gillar TH är töntar ;d (L)



TOOOOKIIIIOOO HOOOOTEEL <3333



älska TH

2009-12-10 @ 18:02:18

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0