jag är inte död!

Jag har bara varit allmänt oaktiv. Haha! Nej men jag har inte haft någon lust att blogga.. Men nu ska jag försöka bli aktiv igen! För det är faktiskt roligt så fort man kommer igång. Ska börja fixa en ny bloggdesign också.. Börjat tröttna på denna ganska så rejält! Det blir nog en fräsh vår-design, även om det inte är vår så börjar det komma strax, hoppas jag. Med olika bilder eller en bild i headern, fin bakgrund mm. Det blir nog bra, bara jag kommer igång, och det måste jag ju göra.. Det är den svåra biten, haha.

Imorgon är det bara 4 dagar kvar till Tokio Hotel-konserten!!! Fatta jag är taggad?! Var jätteorolig att jag inte skulle se något, men när jag var på horse-show med Mina i Scandinavium så kollade jag och jag kommer sitta skitbra verkligen. Fatta att jag blev ritkigt lättad.. Glömde skriva att Horse-Show var verkligen jättekul! Mina och jag hade verkligen jätteskoj!

Köpte världens mysigaste mini-sackosäck-kudde! Jättesöt!
Jag har köpt ett nytt jätteläckert bäcksvart nagellack. Jättebra, verkligen!
Nu ska jag lägga mig i sängen och sova.
Nattinatti!
Vi hörs imorgon! :)

9 dagar kvaaar !

Hejsan!
HOLY CHRISTUS JESUS OMG det är bara 9 dagar kvar till TOKIO HOTEL. Känns som om det var igår jag började från 101 dagar kvar.. Herre gud!
Har softat och pluggat de senaste dagarna och har inte haft någon som helst blogglust känns det som..

Sitter med min snuffepuff som sover så sött på mig ♥

Min favoritbloggare.

Madicken
Jag klickar nog in på hennes blogg iallafall tre till fem gånger per dag. Jag vet inte riktigt varför, men hon inspirerar mig att kämpa! Hon skriver skitbra, och jag blev fast efter första klicket in på hennes blogg!
Jag har svårt att skriva sådant här.. Men jag försöker!
Hon skriver om sina känslor, sin vardag och sina hästar. Vaddå perfekt blogg?! Iallafall bästa kombinationen. Hon står för den hon är och är inte rädd för att skriva vad hon tycker. Uppdaterar varje dag med bilder mm.
(Inte mycket skrivet, men jag försökte! (:)

Jag säger bara: läs den! Jättebra blogg verkligen.

Det var bara det jag ville skriva idag..
Pussochkram!

dålig uppdatering

Hejsan!
Jag kom hem i lördags kväll från USA, har sedan dess varit helt död och inte somnat förrän ca. 5 på morgonen på grund av min himla jetlag..
Så jag har inte orkat skriva.. Har suttit hela dagen och kollat på olika gamla Tokio Hotel-videos vilket är jättekul. För det påminner mig om när jag började gilla de.. Precis när de slog igenom i Tyskland! 2005, då började jag gilla de, då var jag ändå bara 10 år också.. Haha ;)

Tokio Hotel - Durch Den Monsun (Live på The Dome)
Asså denna videon väcker så mycket minnen så det är helt sjukt! Älskar verkligen det uppträdandet! Har nog kollat på det 10 gånger idag iallafall, haha ;) + Att det låter precis som på skivan, haha! Men det är ju han som sjunger.. Otroligt vad hans röst har ändrats asså..

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är så sjukt trött
men ändå inte..

lite bilder :)

Hejsan! Klockan är här tjugo över sju på morgonen.. Och jag har världens jetlag, det är skitjobbigt! Men nu bjuder jag på lite bilder. Som jag har fotat när jag har haft allmänt tråkigt och när vi har varit på Universal Studios.

Resedagarna (flyget+bilen)

Fjärrkontrollen på planet + TV-skärmen med data-spel och filmer!

Gissa vad jag kollade på? ;)

Vad skulle jag göra utan mina kära m&m's när jag reser?

Min vegetariska måltid på planet.. Det ser vidrigt ut, men fan vad gott det var! Och efterrätten till höger var skitgod, fast jag tog bort de kostiga bollarna... Haha!

Denna glassen ville verkligen inte bli fotad.. Kanske hade en osynlig copyright? Haha nej men denna glassen var verkligen SJUKT GOD, de delade ut sådana på planet och jag dog direkt.. Mums!

Min kamera sammarbetade inte med mig (den lilla digitalkameran), men man kunde springa och ta sådana här vetekakor gratis.... Ehm.. Kan ju gissa vad jag och adam gjorde under nästan hela resan.. (a)

Mamma var riktigt ond och fotade mig när jag mådde riktigt dåligt.. Fast jag skrattar där för jag orkar inte ta kameran ifrån henne. Det blev världens bumpigaste resa i typ 20 min, jag höll på att svimma kändes det som och jag mådde skit illa! Men rese-tanterna var jättesöta och typ hämtade allt möjligt till mig, haha de är så söta!

Såhär såg tavlan ut när vi var på flygplatsen i Atlanta och det visade sig att ALLA flyg var inställda..

På morgonen efter en natt på flygplatsen.. Vi sov på de sofforna som jag sitter på där, fast jag låt med huvudet till vänster och fötterna där den rosa filten ligger.. :p Bättre än golvet iallafall!

Nu hade vi äntligen fått tag på en j*vla bil. När vi åkte i bilen så kom min egna kamera såklart fram!
Hihi USA.s flagga, den var säkert 25 meter på längden!

Eftersom pappa höll på att somna efter ca 6 timmars körande i bilen så stannade vi och köpte glass! ^^,
Jag tycker faktiskt att det är okej att äta godis + glass mm. när man är ute och reser!

Denna GPS:en tycker inte jag att man ska lita på! Haha, den är lite efter.. Men det funkar! Pappa bara svor åt den.. hmm.. typ 1000 gånger under bilfärden!

Äntligen var vi framme på hotellet! Mysigt hotellrum med världens bästa utsikt! Eller.. På kvällen iallafall ;)

Nästa dag efter en natt på hotellet:

Från och med nu ska jag gömma kameran på natten, så inte min pappa går och smygfotar när jag och adam sover!! Vi har bilder från varje semester på när jag och Adam sover..

Asså amerikanarna är så himla trevliga! Bilden är från Universal Studios. Så fort jag hade tagit den bilden så kommer det fram en man och frågar om han ska ta ett foto på oss tillsammans! Såklart så fotar jag han och hans fru med deras kamera sen för att vara snäll. :)

Min mummaglass!

Slush med kolsyra i! Mums! ;)        Kul-glass, bokstavligen! Ascoolt! (Jag åt den inte :P)

Haha! Jag har träffat Homer! Alla som känner mig väl vet att jag är verkligen skiträdd för sådana här figurer! Det var rena undret att jag gick fram till honom! Jag stod och skakade, bokstavligen!

HAHA! Simpsons Ride var min favorit på Universal Studios. Har aldrig skrattat så mycket! Man satt i en vagn och så var det typ en biosalong, äh skitsamma, berättar det någon annan gång! Nu ska pappa har datan.. :p

Klockan är 09.45 här, det tog jättelång tid att
skriva detta inlägget! Haha!
Har även ätit en egen frukost på rummet,
jordnötsmör och macka! PUSSAR & KRAMAR

lång dag + bilder

Hejsan!
Dagen idag har varit lång.. Nu har jag ont i benen och fötterna, jag har ätit ben & jerry mjukglass med massa strössel, kanel+socker sak, jätte hotdog ja ni hör!

Nu kommer lite bilder från resedagen & idag..

USA har verkligen gigantiska flaskor.. 596ml typ!

Har man tråkigt på flygplatsen så har man..

Världens godaste voffla!

Asså jag verkligen älskar dessa!!
Men nu ska vi gå och äta middag.. Jag lovar, ikväll kommer massa bilder! För nu hinner jag inte ladda upp fler..

Amerikanarna är verkligen lata. De har rullband som man står på och åker för att slippa gå!
Filmade en liten video när vi "gick/åkte" på rullbandet! Haha..

Haha, fråga mig inte vad jag säger.. Vet inte ens själv!

KRAMAR, här är klockan 20.16 btw..

herreguuuuud!

Precis efter jag hade skrivit inlägget on board så skrek de ut i högtalarna; THE FLIGHT TO ORLANDO, CANCELLED. Så då blev det helt kaos och pappa ställde sig i kön för att få någon ny biljett... Haha shit! Och alla flygplan den kvällen var helt inställda.. Det fanns inga flyg och hotellen runt om var fulla. GREAT! Så vi drar ihop några vänte fåtöljer i gaten så får vi sova på de den korta natten... Haha det var inte särkilt skönt!
Sedan vid 5.00 på morgonen så börjar pappa köa för info om dagen (vilket visar sig senare vara HELT ONÖDIGT), när han börjar komma fram visar det sig att ALLA FLYG på flygplatsen var inställda.. JÄTTEKUL! Ehm.. inte...
Så vi får ta oss bort till hyra-bil-stället.. Där fick vi en reservation på en bil, vi skulle bila hela vägen till ORLANDO = 7 timmar bilfärd.. Efter ca två timmars väntan på den där jävla bilen kommer vi äntligen fram till kassan. Där säger hon att våran reservation är helt onödig. Pappa går i taket och så får vi en bil tillslut.
Vi sitter i bilen ca 15 minuter senare, på väg till orlando. Haha, fatta segt att sitta i bil i sju timmar?!
Men efter ca en timmes bil färd blir alla hungriga.. Så vi stannar i någon liten håla på WAFFLE HOUSE , det var verkligen ett sånt typiskt amerikanskt hak, ni vet när de sitter där i typ en bardisk och äter, och alla bara, HELLOO HOW ARE YOU TODAY , mam? Haha, det var verkligen, oh shit, det är som i en film!
Men efter lång bil färd i sju timmar kommer vi äntligen fram till orlando.

IKVÄLL KOMMER BILDER
HOPPAS ALLA FÅR DET JÄTTEBRA IDAG!

Internet funkade inte igår.. MEN IDAG :D
Bilder kommer ikväll för nu ska
vi på UNIVERSAL STUDIOS!

on board!

Nu går jag och min trötta familj på planet till Orlando! Planet lyfter 23.30 här.. Nu är klockan 22:34.. Haha, shit! I sverige är klockan 04:34.. OCH JAG ÄR VAKEN o.o
Haha nytt rekord!

atlanta flygplats

Hejsan!!
Sitter här på flygplatsen med en 100% grinig familj.. Vi kom ganska nyss av planet från Amsterdam, satt på det planet i ca 9 timmar.. Haha, snacka om att vara helt slut! Och innan det satt vi ju på planet från sverige. Haha.. Köpte lite godis på amsterdams flygplats, men fyfan vad äckligt det var!
Och så kom vi på att våran usb-sladd till lilla digitalkameran ligger i en stor resväska som vi inte har här.. Så det blir lite bilder från min mobil! :)

En skitbra bok!! Läs den! Har nästan läst hela nu ;)

Sitter man på ett plan och har tråkigt...

Bilderna är från våran första flygning. Imorgon kommer bilder
från den andra flighten! Som sagt har vi inte usb-sladden just nu.. :p

KRAMAR! Ska få in lite bilder + video på hotell-rummet imorgon :D

PS.
VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS TILL
MIN ÄLSKLING CORNELIA! SOM BLIR 15 IDAG (lördag.)

hejsan! Sitter här på flygplatsen

Kolla varifrån!

hejsan! Sitter här på flygplatsen och vi håller på att fixa våra boarding kort.. Nu fick vi de!
Nu ska vi fixa våra väskor som ska lämnas in typ.
Hörs sen!
Då kommer en till bild!
Kramar <3

resedagen!

Heeej!
Har ont i magen av nervositet nu. Men snart kommer taxin och hämtar upp oss. Vårat flyg till.. Amsterdam! Går kl. 10.30 tror jag.. Något sånt..
Men iallafall, nu är allting nerpackat och jag ska upp och äta frukost.. Eller.. Ska se om jag får i mig någonting över huvudtaget. Haha!

Skickar en bild från flygplatsen sen, Love!

nervositeten närmar sig..

Helloo!
Sitter här och klev nyss upp ur sängen... Kan inte somna! Min resenervositet har kommit. Usch! Haha. Men ska kolla på lite intervjuer med Tokio Hotel för att lugna mig lite, det funkar alltid. Sitter och småfnissar till intervjuerna när Tom drar skämt och låter sådär himla oseriös! Haha,
jag dör! Nej ska kolla på lite fler sådana videos nu innan
jag går och lägger mig.
Nattinatti!

ehm, vet inte

Hejsan!
Sitter här och har allmänt tråkigt, är jätte-trött och det är allting är helt packat. Men jag är så förvånad över att min väska för handbagage är helt tom den innehåller bara två böcker, en iPod, någon nackkudde som mamma fixat och... en tom plånbok? Haha, känns väldigt tomt!
Fast på flygplatsen ska jag som vanligt köpa någon xxl-godis för att ha och mumsa på. Haha!

iPoden är på laddning och nyladdad med lite nya bilder (ja, jag gillar att ha bilder på iPoden!) och lite musikvideos, mobilen ska också uppdateras lite. Men ännu har jag inte fått min "rese-nervositet"Det känns lite konstigt.. Men det kommer nog imorgon!

Min "rese-outfit" kommer bli mjukisbyxor, linne + t-shirt, tokio hotel-tröja och stora mysiga sockar! Haha, ska ju först åka ner till Amsterdam med ett flyg som tar ca 1½ timma, där ska vi byta flyg till ett flyg som tar ca 10-11 timmar till USA, kommer inte ihåg vilken stad vi landar i, och där ska vi vänta i fyra timmar på nästa flyg som tar oss till Orlando, Florida.

Haha, som ni ser kommer jag inte kunna uppdatera när vi är påväg dit.. :P

Slänger nog in ett inlägg på flygplatsen i
sverige med bild på min xxl-godis!

Skriver ett inlägg innan jag sätter mig i taxin imorgon!

så skööönt

Hejsan!
Dagen idag har varit jättebra, faktiskt! Dagen började ganska bra med en lugn svenskalektion, sedan efter det var det dags för... Hmm... Engelska som jag inte gjorde någonting på! Som jag skrev förut haha. Men det var lugnt, hade någon vikarie som inte hade någon koll.
Sedan var det dags för mitt muntliga NO-prov... Men det gick jättebra, säkrade mitt VG i no sa läraren iallafall! Vilket inte gör mig någonting. Och sen var det tyska, med provet jag har pluggat på, provet gick skitbra kändes det som. Är väldigt nöjd!
Det bästa var ju att efter tyskan väntade jag mig en två timmars-lektion med läxhjälp, men den var insälld!! Så jag slutade runt två istället för tio över fyra!!

Nu ska jag softa heela kvällen och bara vara.
Imorgon bär det av till USA.
Skriver mer sen!

engelska, odd word out

Kolla varifrån!

Engelska, odd word out, men alla. Alla ord hänger ju ihop! Haha, men de gör det, faktiskt. Jag fattar i alla fall inte särkilt mycket, även om engelska är
ett av mina bra ämnen.
Hörs senare!
Kram! <3

duscha & sen sova

Hello igen.
Ville bara titta in och säga att snart går jag och lägger mig. Är jättetrött idag och känner att jag måste vara ordentligt uppvilad till på fredag, för då bär det av!
Hittar ingen kul bild just nu, så.. Det blir ingen kul bild eller nåt, för jag vill inte heller fastna på någon bra bild. Men nu ska jag kolla lite på tv och plugga, sedan duscha och sist gå och lägga mig, allt ska vara klart innan 23.00.

Hoppas jag klarar det! Haha!
Nattinatti
!

pluggpluggpluggggg

JAG HATAR ATT PLUGGA HEMMA
Haha, vissa säger att det inte är så farligt, men hallå?! Det är det visst! USCH OCH FY! Mitt huvud håller på att explodera med "konvexa linser, konkava linser & okular" och "sehe, siehst, sehen" ÅH!
Alla dessa jäääävla läxor tar upp min fritid så jag har ingen fritid längre. De får mig att tröttna på mina fritidsaktiviteter mm. det är inte rättvist! Att packa på oss med 10000 glosor och sedan massa läxor, räcker det inte med att vi kämpar i skolan?
Tydligen inte.

Var bara tvungen att skriva av mig lite. ;)

seg dag, men snart usa!

Hejsan! Dagen idag har varit.. Allmänt tråkig och riktigt seg! Vet inte varför, kanske är det för att det snart är lov? Fast mitt lov börjar ju en dag innan alla andras, mohaha! Jag åker ju till USA på fredag. Ska försöka fota så mycket som möjligt där, vi kommer ha med oss en laptop som jag kommer ladda in alla bilder vi tar och kanske någon video, så jag kan visa min resa här i bloggen! :)

Jag är så himla snäll och lägger in två bilder på mig till idag!

Och jag vet att jag har den mest bäddade sängen i universum ;)
Nu ska jag plugga NO och tyska, så vi hörs senare!

oups...

Jag borde sova, har inte ens gjort mig iordning än.. Men det har inte blivit av.

Blev lite cam-bilder bara... Hehe. Lägg märke till min fina vägg bakom!

Nej, nu ska jag fanimej gå och göra mig iordning. Annars
kommer jag vara som en vandrande zombie imorgon..
Nattinatti ♥

nya posters och... no....

Helloooo!
Sitter här och beundrar mina nya affisher, åh vad jag är nöjd med köpet! Lyckades få upp de på väggen på ett bra sätt tillslut också. Mahahaha! Med vanlig tejp och silvertejp  går det alltid ;)
Sitter även och "pluggar" no, försöker iallafall! Men det är seriöst rena grekiskan för mig, så tråkigt, och det blir inte bättre av att man har världens snurrigaste no-lärare.. Haha, jag skämtar inte. Hon är verkligen snurrig...

Mina affisher, de två största är de nya! Alltså de till vänster.
De andra två, de två till höger, är de "äldre". Den översta tog jag i Nordstan och den understa fick jag i min DVD.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och sova, eller iallafall
med no-boken och kolla på CSI som börjar nu tror jag..

Pussar och kramar

sitter på lektion Hejsan! Sitter

sitter på lektion

Hejsan! Sitter här och har väldigt tråkigt på lektionen med natta.. Vi har allmänt tråkigt och bara fnissar hela tiden. Haha. Koncentrerade eller vad?
Nejmen nu ska vi jobba, eller.. Försöka iallafall ;)
Kramar!

oaktiv, fy skäms!

Hellooo!
Ja, jag vet.. Jag har varit väldigt oaktiv hela helgen faktiskt. Men när Jessica kom så ville jag bara spendera tid med henne, eftersom vi så sällan ses! Vi hade jättekul och jättemysigt.

Varning för extremt flummiga och fula cam-bilder. Känsliga tittare varnas.
Ojoj.. Nu blev det mycket bilder ;)

Och idag har jag jobbat med mammas hemsida, blev riktigt nöjd faktiskt! Så snart kan ni vänta er en ny design här på bloggen.. Funderar på att ha lite ljuslila/
rosa + brunt tema på bloggen.. Nejmen vi
får se! Jag är inte riktigt säker än. ;)
Kramar!

testas igen, rubrik Sitter här o

testas igen, rubrik

Sitter här och testar ;)

väntar på jessi

Hello!
Sitter här och väntar på Jessica som ska komma med bussen ganska snart. Jippie!
Har fixat mig idag för att känna mig lite fräshare, då känner man sig inte lika förkyld, äter även massa hastabletter och har tagit massa nässpray ;)

Hörs senare! Kramar (:

så bra

Herregud! Tårarna rann när jag verkligen lyssnade till texten på denna fina låt: Tokio Hotel ft. Kerli - Strange. Även om det bara är 30s av själva låten.. Men ändå! Kan inte vänta på att höra hela låten.
Så fort den släpps ska jag springa till affären och köpa hela albumet! Låten tillhör tracklistan till Alice in wonderland, den nya filmen.

Så fin låt..

"You want me to change,
but all I feel is strange.
Strange.
In your perfect world,
so-o strange, strange.
I feel so ubsurd in this life,
Don't come closer.."

Asså jag kan inte vänta tills hela albumet ska komma ut!
Tänk då hur filmen blir.. Jag måste se den!

varm choklad + mysskor

Hello! Nu sitter jag här igen med en stor kopp varmchoklad till. Mums! Jag tröttnar aldrig! Haha. Har även på mig mina nya, mysiga skor, eftersom de är oanvända så varför inte använda de inomhus just nu liksom?!

Kollar runt lite på olika sidor och har allmänt tråkigt,
men det blir nog roligare senare ;)

snörvel+kraxel=jag

Sitter här och dricker min... Hmm.. Tredje varma choklad idag! Sitter och dricker ur en typ.. Lite mindre än en halvlitersmugg från liseberg. Haha. Men det är det enda som lindrar min hals!
Haha, blev ju hemma idag, ni ska höra mig.. Men jag måste vila upp mig tills imorgon, då kommer Jessica ju! Nejmen imorgon är det nog bättre, min förkylning brukar storma i en dag, sedan lägger den sig!

Haha gud! Jag bjuder på bilden... Mamma smygfota
mig och Strumpan härom kvällen!

Hörs senare :)

en gratissajt!

Jag sitter här och är verkligen superduperförkyld! Uschochfy!
Så nu har jag jättetråkigt och tänkte bara rekommendera denna sajten Gratis5.se, den är inte så känd än.. Men mycket bättre än Gratisbio, enligt mig!

Man behöver bara klicka på länkarna (på deras sida) för att samla poäng, skitlätt enligt mig! Och bara ha lite poäng för att samla ihop till ett presentkort för 500:-!

Så du som tittar här just nu KLICKA HÄR för att
bli medlem! Så gör du mig lite gladare när
jag sitter här och kraxar ;)

nya skor

Idag efter skolan så åkte jag och mamma in till stan och kollade på UGGs, alltså riktiga UGGs, men det blev inte de, för de satt inge bra på mina fötter, haha!
Så när vi tittade in på Johanssons så hittade jag dessa sötingar. Frågade mamma och hon gick med på de, så fina! ♥

De är verkligen mysiga och fina! Blev jättenöjd som ni kanske ser..
De är inte blöta, ljuset reflekterades på ett konstigt sätt + att de är nyimpregnerade!

Och nu sitter jag här med världens fetaste förkylning!! Jag skämtar inte, fyfan!! Jag låter som en elefant som har fått en knut på sin snabel + att han har fått en kokosnöt som har fastnat i halsen! USCH OCH FY!
Så jag har avbokat min ridlektion imorgon, så jag inte blir mer sjukare, så ska jag inte heller vara med på gympan för jag kan knappt andas!

Sov gott ikväll, jag kommer inte göra det! ♥

tävling! (igen)

Denna mobilen kan man vinna hos Shopping and Fashion, hon har en skitcool blogg, och ja, namnet säger väl vad den handlar om. Jag följer hennes blogg och tittar in dagligen, den är riktigt bra, titta in du också!
Nu är jag med i en tävling till, och denna gång är det inte vilken tävling som helst!
Utan man kan vinna en mobil, eller det är tre mobiler, vilket betyder tre vinnare! Man kan välja mellan tre färger.

Mobilerna kommer från NOKIA.se
Om du som tittar här vill vara med i tävlingen
KLICKA HÄR.

varm choklad ♥

Är du som läser förvånad? Haha! Sitter här och njuter av min andra kopp varm choklad idag. Mums! Dricker det nog hela tiden.. Det är så gott!
Efter skolan idag följde söta Cornelia (♥) hem till mig. Jag hatar att gå i snö! Vi har seriöst snöstorm här.. Fast det är det väl i hela sverige, men ändå! Ska tydligen komma/kommit 2hg hagel till sverige också, omg!
Men iallafall, när vi kom innanför dörren så gjorde vi varm choklad och mackor, namnam, sedan gick vi ner och satte oss för att kolla på min Tokio Hotel TV - Caught on Camera ♥ Så sjukt kul och rolig att titta på!

Gud vilken dålig kvalité, testade en grej med min cam & den sa bra kvalité, men det blev tvärtom, bra cam jag har ;)

Har även suttit och kollat i THs internetshop, de har nämligen lagt in de saker man kan köpa på konseren som man kan förhandsboka nu! Ska troligen förhandsboka en
Tokio Hotel Humanoid Tour-affish från deras
hemsida, har ingen lust att köpa en på konseren och
liksom få den helt tillknöcklad! Nejtack,
jag köper istället tröjor där. ;)

egobilder + GQbild

Tog lite bilder.. Hmm.. Igår! Innan jag stack in till stan. Fast på bilderna är jag osminkad än sålänge. Hihi. Jag sa ju bilder!
Och på stan var jag busig och tog en affish på Tokio Hotels Welcome To Humanoid City! :D Haha! Och så köpte jag de sista numret av GQ. Eller.. Jag och Andrea tog de två sista!
Det var den s.k. "Dagens outfit"! ;)

Som jag sa! Jag köpte de sista numret av GQ! Så glad att jag gjorde det!

Jag får ursäkta min min på bilden, men tro mig! Denna var den "bästa" av de jag tog, haha, ni skulle sett de andra!

Imorgon ska Cornelia komma! Skoj!

hellooooo

Hejsan!
Jag har varit väääldigt oaktiv. Men jag har bara inte haft någon speciell lust att gå in på datorn.. Iallafall inte på bloggen. Men nu är jag tillbaka, hoppas jag! ;)

Har inte hänt så mycket, men jag ska försöka fota
några bilder att lägga in här lite senare ikväll!