bloggfix & o.t.h

Nu ska jag titta klart på denna episoden av One Tree Hill, åh vad den serien är bra! Har suttit hela kvällen och pillat med en kompis blogg, en annan kompis denna gången, haha! Jag är nog för snäll, men jag kan inte säga nej till saker de ber mig om. Typ som detta, för jag är typ den enda i våran 'vänskapskrets' som är en datanörd som kan sånt här med html. Haha! Jag vill inte skryta men det är faktiskt sant!

Gjorde även hennes header, hennes blogg finns bland mina Länkar.

Headern jag gjorde (:

Är även en extrem photoshop nörd! Haha!

Love!


Kommentarer ♥
Postat av: mina

japp, du är lätt för snäll <3 men jag ÄLSKAR den verkligen <3 tusen tack <33 :D

2009-12-29 @ 11:57:13
URL: http://femgangare.blogg.se/

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0