ensam dag& kusin födelsedag

Ikväll blir jag ensam.. Mina kunde inte komma! Åh.. Då får jag ha mitt alldeles egna One Tree Hill-marathon med smält After Eight. Haha, gud vad fail ändå. Aja, vad gör man inte?

Imorgon ska jag börja plugga för vårat (förjävliga-)so-prov. Jag vill verkligen inte! Jag hatar att känna den pressen; måsteplugga, måsteplugga, måsteplugga.

Ska även gå på min kusins 25-årsdag ikväll.. Haha mina förälderar har gjort en video om honom när han var med mig och mina förälderar i grekland när jag bara var 2 år.. Haha, han ljuger skitdåligt i videon om att han har duschat, ingen fattar men det är kul!

Love!

Kommentarer ♥
Postat av: minaclementina

buuuhuuuuhuuuu :'( <33

2009-12-28 @ 16:28:38

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0