fullpackad dag!

Hejsan!
När jag skrev mitt förra inlägg idag var det en mobil blogg. Har inte varit hemma på hela dagen!
Först åkte jag och mamma till stan och hon köpte nyårskläder till sig själv, sedan smet jag in på ginatricot och köpte en klänning till mig, en nyårsklänning! Har en likadan helvit också, men den var för sommrig. Så nu blev det denna!
Sedan åkte vi till mediamarkt där mamma köpte en TV till sitt kontor och lite andra elektronikprylar hon behövde. Och efter det bar det av till min faster, hon fyller 52 två imorgon så vi firade henne idag ;)
Åt jättegod mat och även ganska god efterrätt! Efterrätten va typ.. Päronhalvor med en skiva After Eight och så hade de varit i ugnen, åt lite av ett päron och åt upp chokladen, mums! Ska fasiken köpa after eight och smälta och sitta och mumsa på!


Min nyårs outfit, ska på någon fin middag med familjen hos några av deras vänner. Nya klänningen!

Webcam, därav dålig kvalité..

Love!

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0