god morgon/god förmiddag

Haha, ja.. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.. Gick upp halv tolv, åt frukost för att Corne tjatade på mig att skynda mig. När det senare visade sig att hon låg själv i sängen! Så nu messar jag henne att hon ska skynda sig hit för jag har tråkigt och vill träffa henne!
Idag, som sagt, ska jag träffa Corne, sedan ska jag beställa lite THstuffs! Ih! Kuuuul. Det blir nog en hoodie m. TH tryck, men den sidan jag ska beställa DVD-erna har bara en hoodie.. Och den är bara Bill på, jag vill ha med hela bandet eller Tom. Hihi.

Nu är det såhär att jag tänkte ladda upp en bild på mig, men jag fick verkligen inte till någon någornlunda bra bild.. Så det kommer säkert en om en liten stund. ;)

Kommer säkerligen upp en bild på mig och Cornelia sen.

Love!

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0