godiis & rockband

Jag sitter här med godis och en lysande julgran bakom mig. Mysit värre! Fast nu tog mitt godis slut.. Hihi, aja. Åh! Jag vill ha en liten och smidig bloggdator, för min laptop jag har nu är gigantisk rent ut sagt.. Inte så smidig att ha med sig liksom..
ÅH! Jag vill ha julafton nu. Har aldrig haft så mycket julkänslor som jag har nu. Och imorgon måste jag ta mig in till stan och köpa den sista julklappen. Till min kusin Emelie! Hihi. Kommer inte skriva vad det är jag ska köpa här för då kommer hon säkert se det. Hihi.
Och juste! Jag klarade 84% på rockband gitarr expert! Jag blev shockad att jag ens klarade mig genom hela låten x'D
Skriver nog mera sen!
 
Love!


Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0