jag ''glömde'' det..

Oups.. Alldeles nyss kom en sur mamma in på ens rum och sa att jag hade lovat henne att städa rummet idag.. Ja, man fattar ju hur bra det gick. Glömde faktiskt av det! Helt.. Eller.. Nja.. Jag la till dövörat när hon sa till mig om det imorse! Haha. Jag städade det i förrgår för det va så stökigt då efter julafton, eller jag halvstädade det då.. Då såg det nästan bra ut! Skrivbordet just nu är väl det mest ordnade eller vad man ska säga.. Jag är är en sådan sån där som inte plockar undan sakerna som spritt ut sig, utan lägger de finare och i fina högar på t.ex. skrivbordet.. Hihi. Men får väl städa imorgon.. Undrar om det kommer hända ;)

Enligt min mamma är mitt rum jättestökigt och måste städas omedelbart!








Enligt mig är detta någorlunda städat för att hållas ett par dagar ;)

Love!


Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0