mååndag

Idag är det måndag. Hoppas att jag har rätt annars blir det pinsamt. Haha! Dagen idag är väl att troligen träffa Mina och vi ska kolla på one tree hill och äta frukter doppade i smält After Eight! Namnam! Anledningen till att jag inte skrivit förrän nu är för att jag klev upp ur sängen nu. Kollade på TV och fastnade vid en film som gick, Isprinsessan tror jag den hette! Den va iallafall jättebra enligt mig, dock en sån där tydlig amerikansk film där man visste vad som skulle hända i slutet. Men den var jättesöt iallafall!
Nu väntar jag på att Mina ska smsa mig så jag vet när hon kommer, om hon nu kan komma.

Jag vill ha mina TH-grejer som jag beställde nu! Hihi..

Love!

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0