mitt paket..

Pappa berätta nyss att han har inte ens fått en leverans rapport om att de har skickat iväg mitt paket! Åh.. Jag vill ju ha tröjan och dvd:erna nu! Jag har fruktansvärd tur om de kommer imorgon. Och sån tur brukar jag inte få. Aldrig få rättare sagt. Det står 1-3 arbetsdagar, har jag inte fått de imorgon ska jag fasiken ringa och klaga! Haha, undra vad de tycker om att en tonåring ringer och klagar. Men jag vill ha de imorgon!

Detta är grejerna jag beställde ♥
  
TH-tv deluxe m. poster och något häfte med bilder typ. Zimmer 483 live-dvd och hoodie med Bill och stjärnor typ. ♥

Och så har jag börjat längta något fruktansvärt till nyår! Jag ska ju på någon fin middag och fest med massa kompisar till mamma och pappa. Jag har också lyckats få med Mina dit! Det ska faktiskt bli skitkul rent ut sagt. Och jag, Adam (lillebror) och Mina har hand om barnens lek och jag har kommit på en jättebra lek för alla åldrar där. Hihi. Typ skattjakt med ledtrådar och rebusar! Blir nog ganska kul!

Love!

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0