mysigt familjekalas & o.t.h

Hejsan! Kom nyss hem från ett litet familjekalas med ganska mycket skratt för en gångs skull. Haha, det blev pizza till middag där, det är min släkt i ett nötskal! Jag som knappt gillar pizza, men glasstårtan var god iallafall. Nu sitter jag här och tittar på One Tree Hill som vanligt.
Haha, när jag kom hem hörde jag inget larm så jag sa tyst för mig själv 'jaha, i detta huset larmar vi inte längre'. Senare, efter typ två minuter, hör jag larmet, men snurrig som jag är tänker jag att det är ett billarm. Men efter typ 30 sekunder inser jag shit det är huslarmet, så jag springer runt i huset som en idiot, snubblar i trappan och svarar i telefonen som ringer (SOS ringer hem till oss för att få koden, om ingen svarar så skickar de poliser mm.), jag hinner precis svara innan människan lägger på iallafall, så inga poliser hann komma iallafall. ;)


Herregud vilken gammal bild på mig och Hilma.. Det är nästan pinsamt! Eller.. Det är pinsamt!

Love!

Kommentarer ♥
Postat av: hilma

JA DET DÄR ÄR RIKTIGT PINSAMT

fast du är söt

och inte för att jag ändrat mig så mycket kanske...

jag är liksom fortfarande lika ful?

2010-01-01 @ 02:30:00

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0