myysdag och beställning!

Hejsan!
Idag har bara varit en slappdag. Men på juldagen är jag alltid på bra humör.. Vet inte varför, men det är nog glädjen efter en lyckad julafton kvällen innan? Med alla julklappar och allt annat mys som hör till julen.
Dagen idag har varit jättemysig! Kollat TH-tv med Corne och även tittat på One Tree Hill! Hihi.. Det var massa myys!
Och jag lovar, jag hatar att spela monopol..

  1. Jag är verkligen dålig på det..
  2. Det tar alldeles för lång tid.
  3. Alla skrattar åt mig när jag förlorar alla mina pengar..
  4. Jag lyckas alltid hamna på de dyra gatorna som alla har köpt upp.


Haha.. Ja ni ser. Vi satte oss ner för att spela monopol med familjen när corne hade stuckit.. Jag gick efter halva spelet, efter lite förhandling med att alla kunde få dela på mina pengar ;)

Nu ska jag ropa på pappa, för han har mina pengar, för jag ska köpa TH-tröja, TH-live DVD zimmer 483 och TH-tv Deluxe DvD! Ihh :)

   
De sakerna blir det! Sedan ska pengarna sparas till konseren med stort K, USA och horseshow.

Love!


Kommentarer ♥
Postat av: minaclementina

jag hoppas för ditt eget bästa att du sparar mucho dinero till horseshow ;D

pusspådig <3

2009-12-25 @ 20:32:10
Postat av: Anonym

Ståplats till TH?

2009-12-26 @ 13:14:30
Postat av: Hanna (:

Nej, sittplats, har ej tid eller ork till att köa i flera dagar.. Men det hade faktiskt inte skadat med ståplats, men nu kör jag på sittplats ;)

2009-12-26 @ 16:49:12
URL: http://hrondell.blogg.se/

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0