oaktiv..

Hejsan!
Förlåt för att jag har varit så sjukt oaktiv.. Har inte haft lust att blogga och så har jag faktiskt inte haft tid. Det har varit fullspäckat sen jag fick jullov.

Jag har:

  • Julshoppat många gånger.. Alla julklappar blev köpta!
  • Träffat vänner jag inte sett på läänge!
  • Besökt julliseberg tre gånger.. Haha, men jag har årskort!
  • Julbak..
  • Julstädning + julpyntning

  • Ja.. Man ser ju att jag har haft fullt upp.. Och sedan när jag fick tid orkade jag inte eller glömde av det totalt.. Fy skämms på mig!
    Jag funderar på att göra en ny bloggdesign.. Det skulle inte skada. Med lite förändring nu till 2010! :)

    God jul och Gott nytt år!
    Ska försöka skriva imorgon också ;) 
     
    Love!


    Kommentarer ♥

    Kommentera här ♥

    ♥ Namn:
    Kom ihåg mig? (:

    ♥ Din E-post: (publiceras ej)

    ♥ URL/Bloggadress:

    ♥ Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0