shoppingdag!

Idag har det varit en lång shopping dag. Jag handlade lite saker för mina presentkort jag fick i julklapp och jag lämnade in kläder så jag fick pengar mm. Det var jättemysigt! Jag och Cornelia lyckades även få hela Elgiganten att bipa när hon skulle gå genom en av delning till en annan.. Jag trodde inte det va sådana där säkerhetsgrejer.. Men det var det, och det fick vi veta genom att vi fick hörselskador. Haha.


Köpte något specialpaket på Kicks med Britney Spears Hidden Fantasy. Bodylotion och parfym!


Köpte även örhängen, har letat jättelänge efter några i bra storlek, har en av de minsta i mitt översta hål i örat och de mellanstora i de två 'vanliga' hålen. :)


Jag köpte SCREAMskivan också, för pengarna jag fick när jag lämnade tillbaka lite kläder. Det är såhär att jag var ett jättestort fan för några årsedan, men jag slutade lyssna tillslut på TH för att alla hackade på mig för att jag gillade de. Men nu lyssnar jag på de igen, och pga. att jag slutade lyssna på de ett tag så missade jag flera asbra album.. Men nu är jag här igen! Har mest lyssnat på skivorna på spotify, men det är ju alltid kul att ha skivorna, eller hur? ;)

Köpte även ett par mjukisbyxor men de blev det ingen bra bild på..

Love!

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0