tidig kväll idag..

Ikväll blir det tidigt, nu ska jag lägga mig i sängen. Klockan är 01:39 och jag brukar gå och lägga mig vid 3:00.. Fråga mig inte varför, men jag är en riktig nattuggla! Har ärvt det från pappa tror jag..
Tycker jag hör steg däruppefrån så jag måste stänga av datorn nu.. Annars kommer mamma och pappa ta min dator varje kväll kl 23:00 det vill jag inte!

Haha, för en gångs skull så får ni två osminkade kvällsbilder på mig. Bara för att jag är så snäll ;)



Två bilder var det, och två bilder blev det!

Alldeles nytagna. :)

Love!


Kommentarer ♥
Postat av: Sebbe

Vad är ditt favoritplagg? =)

kramar!

2009-12-30 @ 14:04:34
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0