ojojoj

Oups.. Herre gud vad jag är dålig på att uppdatera! Men jag har inget att skriva om mitt ganska så tråkiga liv.. Haha.
Dagarna har varit väldigt perfekt och lovet har fått en jäkligt bra start! Först var det sova hos Sanna, så jäkligt kul hade vi! Även om jag gjorde bort mig ganska rejält..

Fett mysigt och kul hade vi det tjejer, så perfekt. Älskar er!

Sanna, Moa och jag! 


Så fina är ni tjejer. Och ja, vi levde på Trocadero hela kvällen!


Jag, haha, man får väl bjuda lite på sig själv.

Sedan igår till idag sov söta Jinny hos mig, askul hade vi! Jäkligt mycket flum, haha, jättekul!

Jinny, sötan, plattade mitt hår! ^^






Perfekt start på lovet! 
Hoppas det bara blir bättre & bättre!

Kommentarer ♥
Postat av: Emma

emma och sanna:

-"HAHAHAHAHA" trocaderon sprutar

men HAHA , det va fett kul! 8D <3

2010-04-06 @ 22:11:35
URL: http://emmaradhall.blogg.se/

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0