9 dagar kvaaar !

Hejsan!
HOLY CHRISTUS JESUS OMG det är bara 9 dagar kvar till TOKIO HOTEL. Känns som om det var igår jag började från 101 dagar kvar.. Herre gud!
Har softat och pluggat de senaste dagarna och har inte haft någon som helst blogglust känns det som..

Sitter med min snuffepuff som sover så sött på mig ♥

Min favoritbloggare.


Madicken
Jag klickar nog in på hennes blogg iallafall tre till fem gånger per dag. Jag vet inte riktigt varför, men hon inspirerar mig att kämpa! Hon skriver skitbra, och jag blev fast efter första klicket in på hennes blogg!
Jag har svårt att skriva sådant här.. Men jag försöker! 
Hon skriver om sina känslor, sin vardag och sina hästar. Vaddå perfekt blogg?! Iallafall bästa kombinationen. Hon står för den hon är och är inte rädd för att skriva vad hon tycker. Uppdaterar varje dag med bilder mm.
(Inte mycket skrivet, men jag försökte! (:)

Jag säger bara: läs den! Jättebra blogg verkligen.

Det var bara det jag ville skriva idag..
Pussochkram!

Kommentarer ♥
Postat av: M

Tack gumman <3

2010-02-24 @ 23:29:38
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: M

Hej! Nu är finalisterna till veckans blogg uttagna! Ta en titt om du är med, om du är det så är det kanske dax att börja ragga röster? :) Annars om du icke är det, så önskar jag dig lycka till nästa gång!Kram! /http://conler.blogg.se

2010-02-25 @ 08:30:02
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0