dålig uppdatering

Hejsan!
Jag kom hem i lördags kväll från USA, har sedan dess varit helt död och inte somnat förrän ca. 5 på morgonen på grund av min himla jetlag..
Så jag har inte orkat skriva.. Har suttit hela dagen och kollat på olika gamla Tokio Hotel-videos vilket är jättekul. För det påminner mig om när jag började gilla de.. Precis när de slog igenom i Tyskland! 2005, då började jag gilla de, då var jag ändå bara 10 år också.. Haha ;)

Tokio Hotel - Durch Den Monsun (Live på The Dome)
Asså denna videon väcker så mycket minnen så det är helt sjukt! Älskar verkligen det uppträdandet! Har nog kollat på det 10 gånger idag iallafall, haha ;) + Att det låter precis som på skivan, haha! Men det är ju han som sjunger.. Otroligt vad hans röst har ändrats asså..

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är så sjukt trött
men ändå inte..

Kommentarer ♥
Postat av: M

KuL :D

2010-02-23 @ 19:44:37
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: jesssssssica :)

" DETTA ÄR VIKTIGT FÖR ER TH-FANS! Efter TH-konserten ska vi sjunga "by your side", en av Tokio Hotel's finaste låtar, för att på ett sätt "ge tillbaka" och visa uppskattning. Sprid runt detta på bloggar osv. Och sprid även runt det i kön när ni är där. Detta gäller båda konserterna (STHLM & GBG). Denna fanaktion är alltså efter att killarna sprungit ut från scenen och det är ännu oklart hur vi ska få igång det. Förhoppningsvis hinner vi komma överens om något sorts tecken (som ett stort lakan i en färg) och lyckas få igång hela publiken. Grymt va? För att vi ska lyckas måste dethär spridas överallt. KOM IGEN NU!



:D

2010-02-24 @ 16:11:08
URL: http://jessicaisabell.blogg.se/

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0