konstig dag

Hellu!
Dagen idag har varit bra. Men efter tyskalektionen förstördes verkligen allt. Vill inte skriva ut det här på bloggen, känns så himla omoget. Men kan ju säga att det tydligen ska bli kurator nu, haha. Fast det är inte bara jag, vi är ett gäng typ. Tro mig, jag är inget problem barn, men läraren skickar oss dit nu. HAHA! Eller nej, typ läraren. Aja, ska se hur det går i alla fall. Hoppas det går "bra"? Nej men vi får se.. Är inte särkilt positiv till det där med kurator. Tycker det är mest skrock. 

Såhär kul har jag två olika kvällar.. Aja, vad skulle jag göra utan min kära iPod? <3
Är förresten så himla pepp på att se Tokio Hotel igen! Men det kommer det inte bli..
Ska hålla koll på var de spelar nu ordentligt så
kanske det blir något litet iallfall. Vem vet? 


Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0