lugn dag

Hejsan! Sitter här och skissar på en ny bloggdesign.. Ska bli lite brunare och lite mjukare färger, ska se om det känns rätt, annars fixar jag till det på något annat sätt sen. Kommer spara hela denna stilmallen + kodmallarna så om jag ångrar mig bara kan byta snabbt och lätt!

[Jag ångrade mig med bruna färger, testade det. Det var verkligen inte jag! Ska fortsätta på svart, men en ny header blir det nog]

Dagen idag har varit väldigt lugn och skön. Satt barnvakt åt två söta ungar, Matilda och Viggo. Det gick bra, hjälpte Matilda med matteläxan och Viggo kollade på TV mestadels av tiden. Nu sitter jag här och dricker varm choklad. Mums! Ur min nya mugg som jag köpte i USA!

Svampbob fyrkant
Och idag är det bara FYRA DAGAR KVAR till Tokio Hotel! Fatta jag är pepp?!

Och jag måste tillägga att jag älskar mitt rum nu. Förut tyckte jag det var kallt och tråkigt, men nu har jag ändrat min inställning totalt. Älskar mitt rum nu när jag lyckats packa på min säng med massa kuddar och massa bilder på väggarna med Tokio Hotel. Det kanske är barnsligt med Tokio Hotel affisher mm. men hallå? Jag är fortfarande barn och tänker njuta av det band jag gillar mest i hela världen. Jag älskar mina väggar och mitt rum rent ut sagt. :)

Ska se om jag kastar in något mer inlägg idag..
Imorgon blir det stan med tjejerna! Mys!

Kommentarer ♥
Postat av: Elin

Haha, vet du, jag har alla 3 affischer som du har (på bilden) ;-). Vilken av konserterna ska du på??? jag ska på den i Stockholm =)

Kram

//Elin

2010-03-02 @ 11:40:38
URL: http://www.kackellackan.blogspot.com

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0