nytt paket!

Hejsan!
Bion var väl inte den bästa kan man ju säga.. Slumrade faktiskt till en gång under filmen! HAHA! Det är inte vanligt för att vara jag.. Men jag ska ge den en chans till nu på lördag med Jessica. Hon ska ju sova hos mig från fredag till lördag då!

TOKIO HOTEL om TVÅ dagar!

Det ska bli sjukt kul! 
Och förresten! När jag satt i bilen på väg hem från bion sa pappa att jag hade ett paket som väntade på mig hemma! Fatta om jag blev galen.. Mina tre live-dvd:er har kommit! SÅ kul! Ska se om jag ska sätta på en nu iallafall och börja titta..? Vi får se! 

Det spännande paketet..
Zimmer 483, Schrei - Live & Leb die Sekunde!
Nu ska jag lägga mig i sängen med datorn och kolla på den äldsta av dvd:erna, den till höger: Leb die Sekunde! Åh vad kul det ska bli, haha! Och imorgon ska jag även hämta ut ett till paket.. En poster! Nästan likadan som den jag tog, men jag var tvungen att ha en sån "riktig" men alla datum osv.. Hihi..

Pussochkram!
Sov gott! :)

Kommentarer ♥

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0