tokio hotel

Öppningslåten Noise. Så coolt! Fast jag skriker mest men ändå. Så bra var det! Ja, det är jag som skriker och sjunger falskt genom hela låten. Haha!

COPYRIGHT PÅ VIDEON
Den är egenfilmad och jag sitter inte så långt bort som det ser ut,
det ser ut så när man filmar..


jag har gjort gustavs våg, flippat ur när tom vinkade till oss, skrikit till georg & gustav, och flippat ur ännu mer när bill vinkade mot oss!
så snygga!
dagen var verkligen bäst. bättre än bäst.
har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
jag flippade ur totalt där jag stod vid de gröna
stolarna asnära scenen när killarna kom ut.
aldrig har jag skrikit så mycket. 
aldrig har jag skrikit och tagit i så mycket som jag gjorde då
och aldrig har jag hoppat och flippat ur så mycket som jag gjorde då
och aldrig har jag gråtit så mycket
jag flippade så mycket att jag nästan ramlade ner för alla stolar framför mig,
så bra var det.
det var verkligen bäst

TOKIO HOTEL 5/3 - 2010




Kommentarer ♥
Postat av: MANGO

Sugen på en ny design till bloggen? :)



http://mango.blogg.se/2010/march/fattig-tjej.html#comment

2010-03-07 @ 12:41:48
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Elina

Sv: Dessa är faktiskt deras egna, och de av er som tycker det "känns fel" behöver inte titta på dem isåfall. Det är upp till var och en liksom! :)

2010-03-10 @ 20:46:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här ♥

♥ Namn:
Kom ihåg mig? (:

♥ Din E-post: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:

Trackback
RSS 2.0